21 sierpnia 2011

#6 b.pretty Nail Polish Speedy

by Agg
Ponad 3 miesiące bez notki…sroga bure powinnam dostać. Obrona pracy Tusi, remonty wakacje itp. Ze swojej strony mogę powiedzieć, iż wróciłam i postaram się przyłożyć :)

No dobrze wróćmy jednak do tematu :) Będąc na urlopie u siostry w Wiedniu, nie mogłam przepuścić, żadnej drogerii. Czasami trudno było mnie stamtąd wyciągnąć, bo wszystko to dla mnie nowe, chciałam obwąchać, pomacać, a najlepiej zabrać ze sobą:) może nie wszystko, ale to na co pozwolił mi mój budżet – przywiozłam.

Jako pierwsze przedstawię wam lakiery:)
W Bipie znalazłam lakiery w przystępnej cenie – € 1,29 w ciekawej kolorystyce.
651634651634_2
fotki ze strony BIPY (znak wodny sam mi się dokleił:/)

Trwałość: 3 dni, na moich rozdwajający się paznokciach. To naprawdę niezłe osiągnięcie:) Cena: jak już wspomniałam € 1,29


a tak się prezentuje na moich paznokciach :)
b.pretty

Moja ocena..? jak za tę cenę, to naprawdę przyzwoita trwałość.  Pędzelek choć cienki daje sobie rade z rozprowadzaniem niezbyt gęstej konsystencji.
Mały minus, żeby zakupić ten lakier, trzeba wybrać się do wiedeńskiej BIPY ;)


W następnej notce kolejny kolor z firmy b.pretty :) Nie napisze jakich słów użyła moja siostra komentując kolor:)

Edit – 13.11.2011


Jak dla mnie kolor na fotce od producenta, rożni się od tego co miałam na paznokciach:)
668092_1
nude-b.preety


3 komentarze:

  1. śliczny kolorek tego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda naprawdę świetnie na paznokciach :)
    ale w Polsce się go chyba raczej nie zdobędzie, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Patrycja: niebieski faktycznie super:)

    @Paula: niestety nie:) tylko w Bipie i z tego co wiem to tylko w Austrii.

    OdpowiedzUsuń