8 maja 2011

#5 WIBO Express growth

by Agg

Zobaczyłam je w Rossmanie ...no i nie mogłam bez nich wyjść :) Dwa lakiery WIBO:
  • 158 - Pastelowy błękit
  • 331 - hmm Pistacjowy? jakoś tak


Cena:
4,49 lub 4,59 zł - zawierają witaminy A, C, E, proteiny soi i wapń
Konsystencja: wodnista, jak nałożyłam na środek paznokcie, to pospływał mi na boki, marnie to wyglądało. Dopiero po nałożeniu drugiej warstwy zaczynał nabierać koloru z buteleczki. Mam wrażenie, że dwie warstwy to tez za mało - nie lubię jak smuży.



Kolory bardzo mi się podobają, ale konsystencja pozostawia wiele do życzenia.  Pewnie będę uparcie malowała, nawet jeśli namęczę się z trzema warstwami.

Czy wszystkie lakiery WIBO tak mają? Te dwa jakoś zniechęciły mnie do testowania reszty z ich asortymentu.

6 komentarzy:

  1. Cudowne kolory. Uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, uwielbiam takie kolory. Przynajmniej nigdy nie jest nudno. :)

    Pozdrawiam!
    yummymorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten zielonkawy, ale się go pozbyłam. Nie mogłam wytrzymać przez tą konsystencją... ;)

    i moim zdaniem tylko te lakiery tak mają, mam 2 czy 3 inne lakiery z wibo i są naprawdę w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @ejndzel - dzięki za info :) może spróbuje z innymi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń