8 maja 2011

#4 KERMUREN 10

by Tusia

10% krem mocznikowy
 Krem do pielęgnacji skóry suchej ze skłonnością do rogowacenia i łuszczenia

Najlepszy jaki miałam, super poprawił kondycję moich rąk. Mam go od marca tego roku. Aktualnie używam go  sporadycznie ponieważ muszę powykańczać te które w zimowych warunkach nie zdały egzaminu. Tak jak zapewnia producent intensywnie nawilża natłuszcza i rozmiękcza skórę.
Szczególnie zalecany do pielęgnacji dłoni i stóp.

Wystarczy  niewiele, jest wydajny i gęsty. Bardzo dobrze się rozprowadza, przez moment pozostawia tłustawą powłokę ale po chwili wchłania się całkowicie. Wskazane jest użycie 2-3 razy dziennie, jednak biorąc pod uwagę  częstotliwość mycia rąk to mile mnie zaskoczył - nie musiałam kremować rąk każdorazowo (poziom nawilżenia długo się utrzymuje ). Czasami używam go również do stóp na noc. Pojemność tuby to 75ml. Zapach kremu jest ledwie wyczuwalny. Zapłaciłam za niego 13-14 zł poprzez aptekę internetową.

A jeszcze w kwestii  kremów do rąk z zawartością mocznika : używałam 5% firmy Rossmann (jak dla mnie za tłusty ) oraz Kamill Hand Repair 5%.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz