3 maja 2011

#2 Barbra Cosmetics- Colour Alike

by Agg

Jakiś czas temu Tusia podesłała mi linki do kilku blogów..i tak się zaczęło. Na jednym z nich wpadłam na lakiery z BC z serii Colour Alike, a że na tamtą chwile nie posiadałam zbyt wielu... to zamówiłam od razu 5:)


barbara-lakiery


Aplikacja: łatwa i przyjemna. Pędzelek choć cienki, ładnie rozprowadza lakier.
Konsystencja: dobra -  nie gęsta i nie przesadnie wodnista.

Pojemność: 8 ml – jak dla mnie sporo, wolę te 5tki z Essence:)
Cena: 7,99 – zamawiałam w sklepie Barbry
Kolory:  ujęło mnie “marchewkowe pole”. Niesamowicie intensywny kolor z maleńkimi drobinkami, które nadają głębi kolorowi.
Śliczna i intensywna "tra-wawa” – nie wiem czy zdjęcie w fleszem wiernie odda kolor, dlatego podlinkowałam.
Trwałość: u mnie tak 3-4 dni – jak dla mnei dobrze, więcej nie wymagalam:)


Poniżej ujęcie z lakierami – tylko i wyłącznie jedna warstwa:)
Przy “midnight Plum” i  “drwiny z cytryny” proponowałabym 2 warstwy - pozostawiają prześwity:/ Dżi ja dżejn – kolor nie ujął mnie wcale, ale kto wie, może się jeszcze przekonam :)


paznokcie 

No dobrze…dobrnęłam do końca pierwszej notki;)
Tusia, czy w miarę ok?;)

edit:

a tak wygląda 450 “Drwiny z cytryny” bez flesza, ale z pomarańczowo-czerwoną poświatą – nie udało mi się tego na szybko wyretuszować:)
drwiny

5 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za rady! :)
    na pewno to przemyślę, ostatnia opcja bardzo mi się spodobała :)

    ładnie tu u Ciebie, podoba mi się szablon.

    nie słyszałam wcześniej o tych lakierach - kolor "drwiny z cytryny" strasznie mi się spodobał, chyba też się skuszę na jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak Paula, jestem zachwycona kolorem "drwiny z cytryny" Powiedz, bo nie przejrzałam jeszcze stronki, ile płaciłaś za przesyłkę lakierów?
    Mam nadzieję, że blog się rozwinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki serdeczne za komentarze:)

    Za przesyłkę płaciłam 7 zł - "szła" tak ok tygodnia:)

    a kolor...uroczy pastelowy żółty:) polecam
    pozdrawiam Agg

    OdpowiedzUsuń